6 תשובות
כן אני אוהבת את זה
כן, לא אכפת לי מה מזג האוויר, אם אני רוצה משהו אני קונה אותו
כןן ברור
Agn
כן
זה כמו לשאול מרוקאים: למרות שיש בחוץ 40 מעלות אתם עדיין תשתו תה?
ברור
כן