8 תשובות
אני חושבת שהייתי קונה טאבלט או כמה זוגות נעליים, או בגדים.
מוסיפה כסף וקונה את האייפון 12
נעליים ובגדים.
מחשב חזק
אם זה היה 3000 רק ליום אחד לבזבז ולא לתמיד אז הייתי כנראה קונה תיק מותג / נעלי מותג.
ואם סתם ככה היו נותנים לי 3000 לא לבזבוז יום אחד אלא להישאר אצלי הייתי חוסכת.
אממ משתמשת ב300 בשביל בגדים שאני כבר רוצה מלא זמן
וגם קונה מחשב/ טאבלט עם עט. את השאר הייתי חוסכת.
כוכב המוות מלגו,
חלום רטוב....
לא יודעת אולי כמה בגדים יפים יד שניה כזה
ואלך למספרה ואחסוך את השאר
או שאני פשוט אחסוך את הכל

אבל אם זה רק ליום אחד אז כל כל מה שאמרתי למעלה ודברים מהאינטרנט גם ואתן את השאר לנזקקים