התחברות
הרשמה
אם הייתי ליד חולה קורונה אחרי כמה זמן שולחים את ההודעה של להכנס לבידוד?
1 בדצמבר 2021, 10:56
קורונה
בידוד
2 תשובות
לא תמיד שולחים
ע
עבדול
שואל השאלה:
אבל אחרי כמה זמן שולחים
אנונימית
באותו הנושא:
הייתי עם חבר שלי ששיחק כדורגל אם חולה קורונה (לא ידעו שהוא חולה)
הייתי חולת קורונה.. ואתמול הייתי ליד חולה.
הייתי חולת קורונה וילד מהקפסולה שלי התברר כחולה קורונה אני צריכה בידוד,נכון?
אני רוצה לעשות בדיקת קורונה (הייתי ליד חולה קורונה) כרגע אני בבידוד בבית
תמיד שולחים הודעה אם הייתי לייד חולה קורונה ?
מתי שולחים הודעה אם הייתי באותו מקום עם חולה קורונה?
שאלה רצינית אם הייתי ליד חולה קורונה והוא הפליץ לידי, אני יכולה להדבק מזה בקורונה?
אם הייתי חשופה לחולה קורונה (המורה שלי) ועשיתי בדיקת קורונה והתשובה שלילית, אני יכולה לצאת מהבית?
תמיד שולחים הודעה אם הייתי ליד חולה קורונה ??
אם הייתי ליד חולה קורונה ואני בבידוד,אני יכולה לצאת לעשות בדיקת קורונה ?
ב8.7 הייתי ליד חולה קורונה והתחסנתי לפני חיסון אחד של קורונה אני צריכה להיות בבידוד?