51 תשובות
תשימי אותו בכלוב מה
ומלא אוכל
למה הוא לא בכלוב?? שלא יהיה לו גישה בכלל להגיע לדלתות. שימי לו אוכל בתוך הכלוב שיהיה לו ללילה
נשמע לא כיף
שואל השאלה:
הוא לא בכלוב כי אני רוצה שיהיה לו יותר בקום, וגם אם הוא בכלוב הוא פשוט לועס את הברזל של הכלוב. אני יכולה לשים לו קילו אוכל והוא עדיין יעיר אותי באמצע הלילה כי הוא רעב. שמתי אותו עכשיו בכלוב והוא פשוט ממשיך לעשות רעש ולדפוק עם הרגליים האחוריות על הרצפה
שידפוק איך תשמעי הוא במרפסת
תעשי לו דיאטה אולי מרוב שהוא אוכל הוא
רעב גל הזמן שימי לו מלא מים ושישחרר
שואל השאלה:
אנלא יכולה לעשות לו דיאטה, רוב היום אני לא בבית אז הוא לא אוכל אבל כשהוא רואה שאני חוזרת הוא מתחיל לדפוק על דברים, ולא כי הוא רוצה חברה, הוא פשוט רוצה אוכל
תשאירי לו מלא אוכל כשאת לא בבית
שואל השאלה:
ושומעים אותו דופק במרפסת כי הדלת למרפס נמצאת בחדר שלי והוא דופק על הדלת, המרפסת והחדר שלי זה אותו קיר
שואל השאלה:
אני מדברת על אמצע הלילה, כשאני לא פה הוא לא עושה כלום
תאמת במקומך הייתי מוסרת אותו
אבל כשאת לא בבית תשאירי לו אוכל
הוא כל היום רעב ואז בלילה זה מה שקורה
שואל השאלה:
קשה לי למסור אותו אני אוהבת אותו מידי הוא כמו הבן שלי בשבילי. אני פשוט מנסה להבין את הטבע שלו כדי לדעת מה מפריע לו ולתת לו את זה
תקשיבי את לא יכולה כל היום להיות מחוץ לבית ושהוא ישאר בצום תשאירי לו הרבה אוכל לפני שאת יוצאת
בבוקר כדי שהגוף שלו לא יכנס למצב הישרדותי והתקפי אכילה בלילות
שואל השאלה:
ברור שאני מביאה לו אוכל לפני שאני יוצאת אבל הוא אוכל מהר מידי, הוא מסיים הכל מהר ואז כל שאר היום אין לו אוכל ואין לי מה לעשות עם זה, גם לפני שאני הולכת לישון אני ממלא לו את כל הקערה באוכל. גם הוא ממש שמן אל תדאגי הוא אוכל טוב
אז תלכו לוטרינר תתייעצו
ומים את שמה לו גם מלא?
אולי הוא חרמן
כע אולי תביאי לו ארנבת רציני אבל
שואל השאלה:
ברור שאני מביאה לו אוכל, אני חותכת לו ירקות ומביאה לו גם מהאוכל שלו. אבל כשאני באה אחרי 5 דקות לקחת משהו מלמעלה חצי כבר גמור. אני לא יכולה להביא לו יותר מידי אוכל כי זה לא יהיה טוב לו. גם אני עושה את זה ככה כבר שנה שהוא אצלי ועד עכשיו הוא לא עשה כלום
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הוא מסורס או לא, יכול להיות שזה קשור לזה אבל הדבר האחרון שההורים שלי רוצים זה עוד ארנבת ואז עוד גורים, מהארנב הזה הם רוצים להפטר
אם הוא שמן תעשי לו דיאטה שיתחרפן עד מחר
זה כמו תינוק שבוכה לשוקולד שיבין שלא וזהו יתרגל
ושימי אותו בכלוב אין ברירה
שואל השאלה:
שמתי אותו בכלוב והבאתי לו אוכל, לפני איזה כמה דקות מילאתי לו קערה והוא סיים אותה כאילו הוא לא יאכל יותר אף פעם. והוא התחיל ללעוס את הברזלים של הכלוב וכן יש לו קרטון ללעיסה בפנים. הוא לא יכול להתחרפן עד מחר כי לא לא ישארו שעות שינה אחרי זה
אבל אם הוא בכלוב הוא לא דופק בדלת
שואל השאלה:
אבל ככה או ככה זה עושה מלא רעש... הכלוב גם בחדר שלי
שימי לו את כל האוכל בפנים שיאכל כמה שבאלו
ובבוקר קחי אותו לוטרינר תשאלי מה עושים
היו לי ארנבים שהיו לועסים את הכלוב והמליצו לנו להביא להם חטיף כזה קשה שיעסיק אותם וזה עזר עד שהם סיימו... אבל גם משהו
ויש מצב שהוא באמת רוצה חברה תבדקי אם אפשר שני זכרים ביחד ואז תביאי לו חבר לי היו שני זכרים שהסתדרו אבל הבאתי אותם ביחד מגיל קטן תמיד יש סיכוי
או שתנסי להתייעץ עם וטרינר או ממי שקנית אותו
אנונימית
שואל השאלה:
שני זכרים לא מסורסים בחיים לא יסתדרו, כשהם בתקופת ייחום הם יתחילו לעשות קרבות כי ככה בטבע הם נלחמים על הבנות. לא קניתי אותו, מצאתי אותו ברחוב. אני אפילו לא יודעת בן כמה הוא אבל עברו 11 חודשים מאז שמצאנו אותו
שואל השאלה:
אני מעדיפה לא לפתור את הבעיה של אוכל עם אוכל
פתרון זמני שתוכלי לישון קצת
ואז בבוקר ישר ללכת לוטרינר
^^^לא הייתי אומרת בחיים היו לי שני זכרים כמה שנים והם לא רבו פעם אחת
לקחת אותו לוטרינר?
אנונימית
לא אל תביאי לו יותר אוכל נשמע שהוא אוכל יותר מידי זה לא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא טוב ואני צריכה לקחת אותו לוטרינר אבל ההורים שלי לא ממש מתכוונים להשקיע בו כמו שהם משקיעים בכלבה שלי
שואל השאלה:
ההורים שלי אומרים שאין וטרינרים לארנבים
תמסרי אותו לצער בעלי חיים אין מה לעשות
או שתשאלי אם הם יודעים מה אפשר לעשות
^די לאמר לה למסור
תאמיני לי יש פשוט לא הרבה וכנראה זה יהיה רחוק
יש וטרינר לאוגרים בכללי וטרינר שהוא גם למכרסמים
באיזה סביבה מצאת אותו? ברחוב או בסביבת טבע?
אנונימית
חחח מה אם אין וטרינר היא לא תישן בחיים
יש וטרינר וארנב לא סתם עושה רעש כמו שכלב לא סתם עושה רעש או כל חיה אחרת
אני בספק אם הוא סתם רוצה אוכל ארנבים פשוט יכולים לאכול הרבה אז הוא אוכל בכל מקרה אבל כנראה שיש בעיה כלשהי
אנונימית
היא כתסה שהיא לא מצליחה לישון
מהרעש שלו זה הקטע
אני יודעת לקרוא הבנתי את זה
אבל זה לא נורמלי אצל ארנבים לשרוט את הדלת ולעשות כל כך הרבה רעש שיפריע לה לישון
אנונימית
ארנבים צריכים חציר 24/7
תשימי לו פשוט מלא תעסוקה,משחקים לארנבים דברים מעץ
יש מלא רעיונות לדברים להכין בpintrest
לא חציר!! אספסת! אספסת זה 80% מהדיאטה של ארנבים, הם צריכים גישה לאספסת 24/7. אוכל רק פעם אחת ביום. חוץ מזה ירוקים כל יום. לא גזרים ומלפפונים כי יש בהם הרבה סוכר וזה לא טוב (יכול לגרום לשלשול). עלים ירוקים (חסה וכאלה).
בבקשה תחפשי עוד באינטרנט על דיאטה של ארנבים היא ממש חשובה!

ארנבים הם חיות שהפעילות העיקרית שלהם היא בזריחה ובשקיעה, זה למה הוא עושה רעש כשאת ישנה. חוץ מזה, הן חיות חברותיות וצריכות חברה!! חבל שהוא לבד, הוא בודד! אם את לא נמצאת איתו רוב הזמן, ממש כדאי להביא לו עוד ארנב שיהיה איתו.

עוד שאלה, הוא מסורס? ממש חשוב לסרס ארנבים אחרת הם יכולים להיות אגרסיבים, מה שנראה שקורה עכשיו.

בקצרה, תקני אספסת (זה ממש, ממש חשוב!) תדאגי לסירוס, ואם אפשר ממש מומלץ להיבא לא חבר.
שואל השאלה:
אני לא הולכת למסור אותו
אני אקנה לו אספסת ואבא שלי מצא אותו ברחוב והוא כמעט נדרס אז הוא לקח אותו. ממש כואב לי שהוא כל הזמן לבד אבל אני 8 שעות בבצפר וכל שאר הזמן אני עם חברות או עושה שיעורים או לומדת למבחנים. אני איתו כשיש לי זמן פנוי אבל ההורים שלי לא יסכימו להביא עוד ארנב בחיים. אני אקנה לו אספסת אם צריך ואני אביא לו ענפים. אבל אני אעדיף לא לישון מאשר למסור אותו.
אספסת מביאים רק לגורים,יש בזה יותר מדי חלבון לארנבים בוגרים,אתה מוזמן גם לבדוק באינטרנט
שואל השאלה:
קראתי וראיתי שגם לבוגרים מותר להביא ואפילו מומלץ..
לא יודעת איפה קראת את זה אבל זה לא נכון,אספסת זה חציר יותר מדי עשיר לארנבים בוגרים,גורים צריכים את זה,בערך בגיל חצי שנה מפסיקים כי זה לא התזונה הנכונה בשבילם.
אני קצת באיחור אבל כמה נקודות
בחיים אל תשימי את הארנב שלך בכלוב, גם אם זה רק לכמה דקות בודדות. התעללות לכול דבר.
הוא מסורס? את חייבת לסרס אותו אחרת האגרסיה שלו רק תמשיך
יש לן חציר 24/7? חציר ולא אספסת. הוא מבוגר מדי בשביל אספסת
אם הןא רגיל לאספסת תערבבו לו חציר עם אספסת עד שהוא יתרגל
איזה אוכל את נותנת לו? ארנבים צריכים לאכול בערך חצי כוס כופתיות ביום והשאר ירקות.
לי זה נשמע שהוא בודד/לא מסורס
את מודעת לכך שארנבים הם חיה חברתית כן? את חייבת לבלות איתו לפחות 4 שעות ביום כדי שהוא לא ירגיש רע
אם את לא יכולה תביאי עוד ארנבת ותסרסי את שניהם. זה לא שאלה של"ההורים שלי לא מסכימים" זה צורך בסיסי של החיה והם חייבים חברה (זה אפילו מסוכן להם להיות בלי חברה)
אם יש לך עוד שאלות מוזמנת לשאול
כל מי שאומר חציר טועה, אני מצטער לארנבים בבית מביאים אספספת ולא חציר, והם צריכה גישה לאספספת 24/7 זה ממש חשוב, תדברי עם ההורים שלך על עוד ארנב אבל אם ממש אי אפשר תשדלי לבלות איתו כמה שיותר זמן
נו תחטט בגוגל 2 דקות ותראה
אתה סתם אומר שאנשים טועים מבלי לבדוק את זה באמת
יש סוג אחד של אספספת שלא מומלץ למבוגרים. זה נכון שחציר זו אופציה טובה אבל היא פחות נגישה פה בארץ. בכל מקרה תשיגי מה שאת מצליחה לבנתיים, ואז תראי אם מוצאת משהו יותא מתאים