4 תשובות
לדעתי רצתה לשמח או לפרגן לך אבל תגידי לה שאת מעדיפה ללכת איתה!!❤
כי היא כבר מבינה שבגיל בוגר זה מביך ללכת אם אמא למרות שאני חושבת שאת צודקת
תגידי לה שאת מעדיפה איתה (:
איזה חמודה היא ההפך היא תשמח לשמוע שאת לא רוצה ללכת עם חברה ורוצה איתה