3 תשובות
מחר נפתחת מכירה חדשה לפסטיגל נוסף בתל אביב.. תראי באינסטגרם שלהם.. זה אמור לעלות 140 בערך לכרטיס.. אם אני לא טועה
שואל השאלה:
כמה יקרים?
אנונימית
כן אבל יקרים