9 תשובות
כן
שירותים לא פשוט מצביעים ושואלים
שירותים לא פשוט מצביעים ושואלים
אצלנו כן והאצבעות יש ילדים בודדים שעוד עושים
אצלינו כן אבל לא עם ה2 אצבעות
וגם צריך לדבר בגוף שלישי למורים
וגם צריך לדבר בגוף שלישי למורים
אנונימית
אצלי רק בחטיבה הייתי צריכה לעמוד כשמורה נכנס. ולשירותים מצביעים ומבקשים
כן
כן ובקשר לשירותי אצלי זה היה רק ביסודי
אצלי זה היה ככה ביסודי ובחטיבה, בתיכון כבר לא.
לגבי הדבר השני- החלק הראשון כן, ואם רוצים ללכת לשירותים פשוט הולכים, בלי להצביע.
לגבי הדבר השני- החלק הראשון כן, ואם רוצים ללכת לשירותים פשוט הולכים, בלי להצביע.
באותו הנושא: