4 תשובות
תודה ששיתפת.
שלשול נפיץ אני רואה
איזה יופי שהסתדר, אפשר לשאול מה לקחת שעזר לך להוציא ? כי חברה שלי גם סובלת מעצירות
שואל השאלה:
לקחתי פיקו סלקס, זו תרופה שהייתי אמור לקחת לפני בדיקת קלונוסקופיה ולא סתם ככה לעצירות ועכשיו זה עושה לי שלשולים. הרופא אמר שההשפעה תעבור אז גם השלשושלים, מה שכן זה שיחרר קצת את העצירות.
אבל האבקה שהייתי אמור לקחת זה נורמולקס.
אז לעצירות לוקחים נורמולקס.
לקחתי פיקו סלקס, זו תרופה שהייתי אמור לקחת לפני בדיקת קלונוסקופיה ולא סתם ככה לעצירות ועכשיו זה עושה לי שלשולים. הרופא אמר שההשפעה תעבור אז גם השלשושלים, מה שכן זה שיחרר קצת את העצירות.
אבל האבקה שהייתי אמור לקחת זה נורמולקס.
אז לעצירות לוקחים נורמולקס.
אנונימי
באותו הנושא: