2 תשובות
אתה פשוט מחבר את השלט לסוויץ', הסוויץ' הוא המטען שלו
מטעין אותו.
פשוט תחבר את החלקים של השלט לצדדים של הסוויץ', הם יקחו סוללה מהמכשיר עצמו.