2 תשובות
אתה פשוט מחבר את השלט לסוויץ', הסוויץ' הוא המטען שלו
מטעין אותו.
פשוט תחבר את החלקים של השלט לצדדים של הסוויץ', הם יקחו סוללה מהמכשיר עצמו.
פשוט תחבר את החלקים של השלט לצדדים של הסוויץ', הם יקחו סוללה מהמכשיר עצמו.
באותו הנושא: