5 תשובות
כנראה שהפתח של המטען שלך רטוב.
שואל השאלה:
אבל הוא לא רטוב
אבל הוא לא רטוב
אתה לא יכול להרגיש את זה שהוא רטוב.
הוא לא רטוב כמו בקבוק מים .
הוא כנראה מבפנים.
הוא לא רטוב כמו בקבוק מים .
הוא כנראה מבפנים.
שואל השאלה:
ומה אפשר לעשות עם ה
ומה אפשר לעשות עם ה
זה פשוט אומר שהטלפון על 0% והוא צריך להיטען קצת (גג עד 20% ובדרך כלל זה בסביבות ה-5%) לפני שאת יכולה להדליק אותו
באותו הנושא: