4 תשובות
זה טוב, אבל לא להגזים עם זה.
אני פלרטטנית מצוינת אני וחברה שלי עושות מבטים לאחת השניה וצוחקות כמו מפגרות
אבל זה טוב פשוט תדעי להשתמש עם זה נכון
אבל זה טוב פשוט תדעי להשתמש עם זה נכון
תלוי באיזו סיטואציה אבל בעיקרון כן
זה טוב
באותו הנושא: