18 תשובות
כן על גבול הטעם הטוב
אין בזה דבר רע
כן למה לא
איך עוד את אמורה לרמוז לבחור שאת במוד
כן אם זה עושה לך כביכול טוב ..
אבל שיהיה גבול מסוים..
כן למה לא
זה מבלבל בנים קחי את זה בחשבון אבל חוץ מזה זהו
מישהי עם אופי פלרטטני או מישהי שמפלרטטת עם כל אחד סתם לכיף יכול ליצור מצב שאת משחק באנשים אז אני לא אוהב כאלו
אנונימי
לא ממש חחח אנשים יכולים לחשוב שאת בעניין שלהם כשרק היית מנומסת ונחמדה
ברור שטוב
רק למי שאת באמת רוצהה לא עכשיו להטעות את כולם חחח
ממש תלוי
הכי לא
אכן
אנונימית
תלוי אם את באה לפה הרבה...
כן במידה מסוימת
תאמת שיש לי חברה שכל הזמן מפלרטטת עם בנים באינסטה ובמציאות לא נעים לצאת איתה וזה פשוט מפדח וזה לא עוזר לה גם הבנים דוחים אותה והרוב פשוט מתרחקים אז לא כדי להיות ממש פלרטטנית.
כן מה שעושה לך טוב
אנונימית
שואל השאלה:
יום אחד אהיה נאמן^^
למה מבלבל?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מפלרטטת עם כל אחד זה עם מישהו מסוים מעניין אותי אם זה הורס לבנים
אנונימית