7 תשובות
ליטרלי וניל
אנונימי
לא.. אני לא אוהבת אבל אייס קוקוס הוא נדיר! רק חבל שאין אותו בכל המקומות.
טעים..מעדיפה אייס קפה
אני לא אוהבת, וזה בטעם של וניל מין הסתם
טעים לדעתי
כן
זה לא משהו, הטעם המהונדס של הונילין דוחה, ואני מאוד אוהבת וניל חח