2 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה.. אני כמעט כתבתי שיש לו זכויות.. עזרת! שניה לפני ששלחתי
אה תודה.. אני כמעט כתבתי שיש לו זכויות.. עזרת! שניה לפני ששלחתי
אנונימי
אין לצמיתים זכויות..
ואין לי כוח לכתוב מה הן חובותיו..
קיבלתי במבחן 100 כשהייתי בכיתה ח'
תחשבי בהיגיון..:) שמחתי לעזור..
ואין לי כוח לכתוב מה הן חובותיו..
קיבלתי במבחן 100 כשהייתי בכיתה ח'
תחשבי בהיגיון..:) שמחתי לעזור..
באותו הנושא: