3 תשובות
כן לצערי
אנונימית
כן
אני אוכלת רגיל ורוצה לקבור את עצמי :)
בדיוק כמה שהגוף שלי מבקש. כולל חשקים כולל הכל. כי אני יודעת שזה הדרך למנוע ככל האפשר את הבולמוסים וליצור מערכת יחסים בריאה עם אוכל.