3 תשובות
זה כיף אבל לדעתי תלוי כמה אנשים. כשזה הרבה אז כל אחד מדבר עם מי שיושב לידו ואז אין הרבה אינטראקציה בין כולם. אם זו קבוצה קטנה אז כן
כן האמת אני ממש אוהבת. לא צריך לשבור את הראש על מתנה, כי משלמים על עצמך, מדברים אחד עם השני ועושים צחוקים. מומלץ מזל טוב :)
LxK
לדעתי כן חד משמעית
אנונימית