4 תשובות
לא קהילה מקבלת,קצת עצוב..
האנשים שם לא משהו
שואל השאלה:
אבל שם זה הרבה יותר נפוץ^
אנונימי
האנשים שם כמעט אותו דבר כמו פה, אולי האנשים שם בטיפה יותר ציניים, אבל באופן כללי, שם אין נאמנים שאוכפים את החוק ומוחקים תשובות מזלזלות/תוקפניות/ציניות, זה למה צריך נאמנים באתר. אבל בסך הכל זה אחלה פורום, יש שם הרבה דיונים איכותיים.
אנונימי