7 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה בבקשה תנסחו לי איזה משהו להגיד לה בדרך הכי נעימה שיש.
איבדתי את הנשיקה הראשונה שלי אליה מה שלא רציתי שיקרה
אנונימית
היי
תקשיבי.. בקשר למה שקרה היום
אני לא בדיוק בטוחה שאני מרגישה מה שאת מרגישה אני צריכה עוד קצת זמן לחשוב על זה
אני יודעת שזה אולי יפגע בך ואני באמת מצטערת אבל אני לא רוצה לשקר לך, אני רוצה להיות הכי כנה ופתוחה ולספר לך את מה שאני מרגישה באמת
בבקשה תנסי להבין גם אותי


זה מספיק טוב?
שואל השאלה:
קשה לי
באמת באמת קשה לי
אני לא אוהבת אותה
ואני חתיכת זבל שמשחקת לה ברגשות
חשבתי שזה זה עד הנשיקה
אני לא נמשכת אליה
מעבר לזה אני לא רוצה עכשיו חברה
אנונימית
תאמיני או לא אבל קר לי בדיוק את אותו הדבר וגם לי בתור בת עם בת. גם היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי וגם אני אמרתי לה שזה הדדי ואחרי שהתנשקנו בפעם הראשונה (הנשיקה הראשונה בכללי של שתינו. לקחנו אחת לשניה את השנייה הראשונה) ואז הרגשתי שזה ממש לא נכון ושעשיתי טעות. לא אמרתי כלום ופשוט נתתי לעצמי איזה שבוע שבועיים רגילים איתה, כלומר נשיקות פה ושם והרבה חיבוקים חמודים כאלה ואז הנחתי שאני אוהבת אותה בדיוק כמו שהיא אוהבת אותי.
אני פשוט חושבת שהידיעה שהנשיקה הראשונה שלך כבר נלקחה זה קצת מעציב או מבאס ויוצר סערת רגשות מבלבלת אבל תתנתקי מזה ותנסי לחשוב עליה ועלייך ומה יקרה לכן אם תגידי לה שזה לא מתאים לך.
יפריע לך לראות אותה עם מישהי אחרת? מתנשקת עם מישהי אחרת? האם את חושבת שבנקודה הזאת בחיים שלך תצליחי לחיות בשמחה וסיפוק אם היא הייתה עם מישהי אחרת? (בפרופורציות כמובן)
את חייבת להבין מה את מרגישה. תני לעצמך תקופת זמן כדי לברר עם עצמך. אני בטוחה שהיא תבין...
שואל השאלה:
היא תפגע בכל מצב, כי עד שהיא נפתחה לקח לה זמן. אני מוצאת את עצמי בוכה ברגע זה כי אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
אנונימית
תגידי לה שאת לא מרגישה ככה
אל תשלי אותה, עדיף אמת כואבת משקר מלטף
את לא זבל את פשוט התבלבלת וטעית אבל חשוב שתגידי לה על איך שאת מרגישה כי אם לא אז את באמת תהיי משחקת ברגשות שלה וכמה יותר זמן שתמשכי את זה ככה זה יפגע יותר. ההודעה שניסחו כאן טובה, תשלחי לה או שתיפגשי איתה אם את מעדיפה ותגידי את זה. זה לטובת שתיכן
אנונימית