התחברות
הרשמה
אם המשטרה מנסה לתפוס סוחרי סמ*ם למה לא סוגרים את טלגרס?
23 בנובמבר 2021, 18:11
חוקים
סמים
משטרה
טלגרם
2 תשובות
תמיד חשבתי על זה, מעניין למה
B
BananaBla
כדי לתפוס את סוחרי הסמים, אם הם יעצרו את זה אז הסוחרי סמים ימשיכו להסתובב
K
Khal
באותו הנושא:
למה לעזאזל סוחרי סמים יושבים בכלא יותר זמן מרוצחים?!?!
מישהו צירף אותי לקבוצת סוחרי סמים בטלגרם יצאתי מזה אני צריך לדווח למשטרה?
עם אני קונה 2 גרם מסוחר המשטרה יכולה לתפוס אותי?או לחפש לי בבית
אם יש מישהו שלקח סמים קשים וגם סוחר בהם, המשטרה רודפת אחריו, הוא נוהג באוטו
סגירת תיק במשטרה - איך סוגרים תיק במשטרה על גנבה בחנות בפעם הראשונה כאשר העונש היה אזהרה?
סוחרי סמים הם מפחידים או נחמדים?
אם מישהו סוחר בסמים בעיר שלו ומשטרה תפסה אותו כמה זמן הוא ישב בכלא?
מה הקשר בין זה שמישהו אומר יש מה לתפוס לת*ת אני מנסה להבין מה הכוונה ..
מה אתם חושבים על סוחרי סמים?
עם מישהו סוחר בסמים בעיר שלו ומשטרה תפסה אותו כמה זמן הוא ישב בכלא?
אני מנסה לתפוס את הדואר בשיחה אבל הם כל הזמן לא עונים מה לעשות?