4 תשובות
לא
זה קצת מדי
לא
זה משתנה בכמה פרמטרים
גיל גובה ומשקל
וככל הנראה שזה קצת מידי
בכל אופן עדיף שלא תעשי דיאטה בשיטת הרעבה
אלא בצורה מסודרת ע"י דיאטן בקופת חולים/פרטי
גיל גובה ומשקל
וככל הנראה שזה קצת מידי
בכל אופן עדיף שלא תעשי דיאטה בשיטת הרעבה
אלא בצורה מסודרת ע"י דיאטן בקופת חולים/פרטי
באותו הנושא: