4 תשובות
שירותים, חדרים פנויים, מקום מיסתור בחצר או סתם פינה בבית ספר
שואל השאלה:
שירותים זה לא מביך?
אנונימית
זה ממש תלוי באיך הבית ספר בנוי.. בכל מקרה בשירותים הכי טוב גם אין מצלמות שיראו שאת לבד
אנונימית
את יכולה ליהיות בשירותים ואם משו נכנס לעשות כאילו את מורידה מים עכשיו ולצאת לסדר את השיער ולשטוף ידיים