5 תשובות
לא מתחרטת על שום דבר שעשיתי
אם עשיתי אותו למה שאתחרט?
יש הרבה דברים.
אבל לדעתי יקירה, כל דבר שעשיתי הוביל אותי לאיפה שאני היום, ואין סיבה להתחרט.
אבל לדעתי יקירה, כל דבר שעשיתי הוביל אותי לאיפה שאני היום, ואין סיבה להתחרט.
שהכנסתי לעצמי לראש את כל מה שאמרו לי ואליי ואם רק הייתי אמרת לעצמי שאני לא כל הדברים האלה ושיופי חיצוני זה לא כזה משנה
אנונימית
שנסעתי לחברה שגרה בצפון ואני מהדרום 3 שעות נסיעה והיא לא טרחה לבוא נשארתי בקור בלי אוטובוס חזור בבקור
ובשביל לעביר את הבדידות הזאת אני נמצא עכשיו בספייס
ובשביל לעביר את הבדידות הזאת אני נמצא עכשיו בספייס
באותו הנושא: