2 תשובות
אממ נראלי שזה שהפסקתי לדבר עם אנשים מסויימים
קיללתי את חברה שלי שהלוואי שתמות ולאף אחד לא אכפת ממנה ויום אחר כך היא נדרסה (היא לא מתה לא לדאוג!) ומאז לא דיברתי איתה -_-