9 תשובות
כן
כן
כן מאוד
בעיקר עם אח שלי
בעיקר עם אח שלי
חחח כן
הייתי בקשר סבבה עם אח שלי ואז הוא התגייס ועכשיו כל פעם שהוא חוזר מהבסיס יש כזאת אווירה מוזרה לא יודעת
עם אחות אחת כן, עם האחרים לא
כן ממש
סבבה כזה. אחד ממש ההפך שלי אז אנחנו לא מסתדרים והשניים האחרים ממש קטנים אז אין לנו שום דבר במשותף..
יחסית כן, אפשר לומר
באותו הנושא: