התחברות
הרשמה
יש לכם מערכת יחסים טובה עם אחים/יות שלכם?
אני בת יחידה ואני כל כך רוצה אחים לא אכפת לי אם הם יהיו מעצבנים כל כך בודד ומשמעם לי לבד
2 במאי 2021, 18:02
מערכת יחסים
אחים
אחיות
התבגרות
משפחה
5 תשובות
רק עם אחותי הקטנה
E
Elle18
לא שיט
ה
הבוחשת בשוקו
חחח לא
ה
הייטרית נחמדה...
לא
The תמיד מחייכת (:
כן ולא תמיד יש ריבים אבל תכלס אחיות שלי הם החברות הכי טובות שלי
י
ילדה בשיפוצים
באותו הנושא:
מה הסטטוס מערכת יחסים שלכם?
יש לכם יחסים טובים עם אחים שלכם?
הייתם מוכנים להשתנות במערכת יחסים לטובת בן הזוג שלכם ולטובת מערכת היחסים עצמה?
מה הדבר הכי חשוב לכם שיהיה במערכת יחסים שלכם עם בן/בת הזוג שלכם?
הייתם מוחקים את הרשתות החברתיות שלכם בשביל שתיהיה לכם מערכת יחסים אוהבת ויציבה?
מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שאמא/אבא שלכם מנהלים מערכת יחסים עם המחנך/ת שלכם ?
מה הדבר הכי חשוב לכם שיהיה במערכת יחסים שלכם עם בן/בת הזוג שלכם?
מה המערכת יחסים שלכם/ן עם האחים/ות שלכם/ן ?
איזה מערכות יחסים יש כבר באח הגדול?
קרה לכם שבגלל הסביבה שלכם חתכתם מערכת יחסים עם מישהו שבאמת התעניינתם בו?
מהם הרגעים הרומנטיים והבלתי נשכחים במערכת יחסים שלכם?