5 תשובות
מה את אוהבת זה תלוי
זה רק מה שאת רוצה ומרגישה
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני אשמח לשמוע את דעתם של אלה שיודעים כבר יותר טוב ממני
טני רק נחשפתי לתפקידים ואני בטוחה שיש כטלה שכבר יודעים מה באמת הולך בכל תפקיד,איזה תפקידים נחשבים ומומלצים ואיזה סתם יש להם שם גדול יותר ממה שהם..
בסוף אבחר לבד כמבון,אבל אני אשמח לשמוע דעות על !:)
אנונימית
לשעתי או שחם או מפקצ אבל תכלס זה תפקיד שלך אז מה לדעתך יהיה יותר מתאים לך?
הוד זה מדהים
מדריכת חיל הרפואה זה מדהים
מערך כללי של חיל האוויר יש דברים נחמדים אם נפלת טוב
סמבצית זה סבבה ומשמעותי אבל מלחיץ וכשאת בבסיס את נטחנת
שחם ומשקית מתנדבים זה סבבה תלוי למי
השאר לא משהו
ממליצה לכוון לתפקידי הדרכה שקיבלת הם טובים
אנונימית