26 תשובות
סטייל ארן ייגר או ממש סטייל ילד סנטר בלי הסנטר?
פשוט תהיה אדיש וכילד סנטר אתה חייב להיות גם פאמבוי
אנונימי
פשוט תעבוד על אדישות
ילדי סנטר הם לא בהכרח פמבויז ווטאפק , וילדי סנטר זה לא אנשים קודרים בלי רגשות תאמין לי שכיף להם הרבה יותר ממך והם נהנים שם , אתה חושב שאנחנו מדברים על הסנטר אנחנו מדברים על מרתף ממולא באנשים בלי רגשות? לא זה קניון שאנשים מטיילים ומבלים בו , אין דבר כזה כמו ילד סנטר כי ילד סנטר זה מישהו שמבלה שם לא קשור לרגשות לתלבושות וכלום. אתה פשוט רוצה להיות אדיש זה הכל תתחיל לעבוד על להחביא רגשות וזהו:)
שואל השאלה:
טוב ילד סנטר ראשי^
קיצר באלי להיות חסר רגישות
אנונימי
^אני הייתי בסנטר פעם אחת בחיים שלי חיחי ווטאפק
שואל השאלה:
בסד3
אנונימי
^^^אז היית יכול להגיד חסר רגשות לא ילד סנטר יצאת דביל^-^
שואל השאלה:
אחי שתוק
אנונימי
^טוב דאדי^-^
שואל השאלה:
תיחנק
אנונימי
תחנוק אותי3>
שואל השאלה:
מי יגע בך עם מקל 20 מטר אנלא יגע בך
אנונימי
אוייש חבל תכננתי enemies to lovers :/ ביאסת דאדי 3>
שואל השאלה:
וואי אל תתנהג כמו גי י
אנונימי
אבל אני גיי חיחי^-^-^-^
שואל השאלה:
עוד יותר גרוע
אנונימי
זה בסדר אל תדאג אני אדחה אותך אתה גם ככה לא הטייפ שלי3>>>
שואל השאלה:
לע לא צריך שתדחה אותי אני לא מתכוון להציע לך גם אני הומופוב
אנונימי
זה לא מה שאמרת אתמול בלילה
שואל השאלה:
אתה מתבלבל אתמול הייתי עם אמאשך ואז קמתי לקחת כוס מים ואתה גם קמת וחשבת שאני איתך אבל אני עם אמאשך
אנונימי
אל תכחיש , אמאשלי מתה , אני יודע שמחר תחזור אליי בארבע , אל תביך תעצמך ^-^
שואל השאלה:
כן היא מתה כי נכנסתי בה חזק מידי... משתתף בצערך
אנונימי
עכשיו הבנתי למה היא מתה אתה באמת נכנס חזק מאחורה...
נו ידעתי שנהנת אתמול , תודה על הפרח :>
^ צריך לשים את השיחה הזאתי בספרי היסטוריה אני לא צוחקת
^חחח מסכים