7 תשובות
קודם כל תרגעי , גוגל לא תמיד צודקת מחזיקה לך אצבעות שהכל יהיה בסדר
גוגל לא תמיד צודק *
תקשיבי ! זה ממש קשה לענות מפורט ותשובה אמיתית וכנה פה כי זה לא נוח אבל אני אסכם לך את זה ככה ,את חייבת להיות רגועה ולא לחשוב על זה ! רוב הזיהומים או הבדיקות האלה נגמרות בסדר סך הכל יתנו לך בטח אנטיביוטיקה ומעקב ובאמת סיכוי נמוך שזה לוקמיה אל תכניסי את עצמך לסרטים גם לי זה קרה על כלכך הרבה דברים ושום דבר לא היה לי לא סרטן ולא כלום ,בבקשה אל תכניסי את עצמך ללחץ יהיה טוב תאמיני שיהיה ! ❤
אשמח אם תעדכני אותי בבקשה מה איתך
שואל השאלה:
^אני אעדכן אותך
ותודה על התשובה שלך היא באמת הרגיעה אותי❤
^אני אעדכן אותך
ותודה על התשובה שלך היא באמת הרגיעה אותי❤
אנונימית
גם אני מאוד אשמח תלכי לישון זה יעזור מחר תקומי חדשה
את באמת יותר ממוזמנת לשלוח הודעה בפרטי אני אשתף אותך במשהו
באותו הנושא: