3 תשובות
לא הצלחתי ואל תרגיש מגעיל בגלל זה, זה גם ככה לא פשוט
אנונימית
לא ילדה אבל שני ההורים שלי נפטרו ולא שמרתי שנת אבל אי אפשר בלי מוזיקה זה מרפא את הנפש...
אנונימית
אני לא הצלחתי הייתי חייבת מוזיקה זה כל כך עזר לי בתקופה הזאת שלא הייתי מסוגלת לחיות בלעדיה
אנונימית
באותו הנושא: