6 תשובות
הדבר הכי קשה שעברתי בחיים שלי. מאוד קשה פתאום לאבד מישהו. כל דבר קטן מזכיר לך את הבן אדם, וכל שניה אתה מצפה ממנו להיכנס לחדר ולדבר איתך כמו בעבר. זה שובר את הלב, ומאוד קשה לגוף ולשכל להתרגל לחיים בלי האדם הזה, אבל בסופו של דבר ממשיכים הלאה ושומרים את האדם בלב.
הבנתי שהוא לא יחזור
ואין לי למה להתבכיין
לכל דבר יש סוף
הזמן עושה את שלו
שואל השאלה:
היי , אני מצטערת בשבילכם , מוות זה אחד הדברים שאני הכי מפחדת ממנו ..
אני ככ רוצה לחבק אתכם עכשיו
אנונימית
עבר 6 שנים ואני עדיין בוכה אבל מה שעזר לי זה הומור שחור (זה לא מתאים לכל אחד בעיקר אם זה טרי ולפעמים אלו שאני צוחקת איתם דופקים לי מבט אבל זו הדרך התמודדות והסביבה יכולה להיחנק)
אנונימית
סבא שלי מת לפני שנה. עד עכשיו עדייו לא עיכלתי את זה. ממש קשה להתמודד.