13 תשובות
זה יעודד אותך שלא הצלחתי להגיש מבחן וקיבלתי 0?
קיבלתי 41 ופאקינג שמחתי אז תגידי תודה אני מתה ל60
מתה ל60? חלוםם 60
ואם למדת תיהיה גאה בעצמך!
חחח 60 זה פאקינג ציון מושלם זה כאילו וואו לקחת תמבחן ולתלות על הקיר
וכמו שהיא אמרה תיהי גאה בזה שלמדת כי אני אישית לא פתחתי מחברת בבית כבר חצי שנה
שואל השאלה:
תודה חבר'ה
מנחם
אנונימית
קיבלתי 9
אני פעם אחת חרשתי את החיים שלי למבחן במתמטיקה שבועיים לפני וקיבלתי 18 .
אני מבין ויודע כמה זה מבאס תאמיני לי שאני מבין אותך (בעיקר בכל מה שקשור למתמטיקה) אבל תחשבי שציון 60 זה לא ציון רע. מלמדים אותנו וגורמים לנו לחשוב שמה שמתחת ל 80 זה רע אבל זה לא נכון. את יודעת מה זה שישים? שישים זה אומר שידעת יותר מחצי מהמבחן, שזה מעולה! מתמטיקה זה לא מקצוע קל וכל טעות קטנה יכולה להפיל. תנסי להתעודד, במבחן הבא אני סומך עלייך שאם תרצי את יכולה לקבל ציון יותר טוב.
ואני נגשת השנה לבגרות :)
היי לפחות עברת
סורי אבל כל מבחן במתמטיקה אני מקבלת בין 98-100
^וואו באמת יופי כל כך הכבוד לך את עוזרת
אנונימי
^^ואוו את כזאת צנועה הלוואי עליי
אני גם רגילה לקבל ציונים גבוהים אבל במבחן האחרון במתמטיקה קיבלתי 58