4 תשובות
תמיד חושבים שכלום לא ישתנה אם נתאבד
זה לא נכון


אני תמיד חושב על העתיד, על הילדים שלי ועל בעלי העתידי
אם אני אכנע לאובדניות אז מה יהיה איתם?
אז אני נשאר
אני פשוט חשבתי איך אמא שלי תיהיה אם אני אתאבד ואיך אחותי הקטנה תיהיה ואני פשוט לא מסוגלת לעשות להם את זה
מזכירה לעצמי שעוד 80 שנה זה ייגמר
הי אנונימית,

לשאלתך, חשוב שמחשבות אובדניות יטופלו על ידי אנשי מקצוע... בנוסף, חשוב לשתף את הסביבה הקרובה ולקבל תמיכה, עצה, כתף וחיבוק...

יקרה, במידה ויש לך שאלות נוספות או נושאים אותם תרצי לחלוק, אני רוצה להזמין אותך לעמותה בה אני מתנדב... עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) מפעילה צא'ט אנונימי, בו תוכלי לשתף ולהתיעץ איתנו על כל מה שתבחרי... אנחנו נקשיב, וננסה לסייע כמה שנוכל...

שלך,
מתנדב סה"ר