6 תשובות
תזכרי למה נפרדתם ותשאלי את עצמך אם זה שווה את זה או להמשיך הלאה
אני עם התגובה שמעליי. תלוי בסיבה שנפרדתם. אם את מרגישה שזה שווה את זה ובא לך לנסות שוב, לכי על זה. אבל אם בתוך תוכך עם עצמך את יודעת שקרה ביניכם משהו וזה יכול לקרות שוב, או שנפגעת ממנו, או שאת מפחדת שיקרו או יחזרו על עצמם כל מיני דברים- עזבי ותחסכי לעצמך כאב ואכזבה מיותרים.
ואני רק רוצה לציין שאני כן מאמינה שקשר זוגי בין אקסים יכול לעבוד, הכל תלוי בנסיבות.
כמובן שזו רק דעתי
יואו האקס שלי שולח לי הודעות מהבוקר סיס פשוט תזכרי בגלל מה נפרדתם מלכתחילה, יש נטייה עם הזמן לשכוח את הסיבה לפרידה ולהיזכר בתחילת הקשר זה קורה יותר אצל גברים(קראתי מחקר)
יש סיבה שהוא אקס תמיד תזכרי את זה
חחח תודה על ההסכמה
שואל השאלה:
באמת שהסיבה של הפרידה לא הייתה רעה נפרדנו בטוב וזה התגלגל לרע מאוד והוא התנצל כי הוא באמת פגע בי אבל כבר שנתיים שהוא לא יוצא לי מהראש ואני כבר במקום שאני לא יודעת מה לעשות כי שלחתי לו הודעה ובגלל שהיה ממש חם הוא הזמין אותי אליו הביתה אז לא הלכתי ומאז לא דיברנו
הוא פגע בך. אל תשכחי את זה בסופו של דבר יש סיבה ללמה אתם אקסים ולא חברים עדיין לא? אל תגררי לזה את לא יודעת מה הכוונות שלו שהוא מזמין אותך לבית שלו
באותו הנושא: