7 תשובות
בכל מקום יש אלימות נגד נשים וכמובן שיש אכיפה, המשטרה אמנם עוצרת אנשים סתם ככה אבל היא לא מתעלמת מפשעים אמיתיים.
בברית המועצות מתו הרבה פחות מ100 מיליון גברים ונשים שירתו עוד לפני המלחמה, הרעיון הקומוניסטי זה שוויון, בין היתר בין נשים לגברים.
בברית המועצות מתו הרבה פחות מ100 מיליון גברים ונשים שירתו עוד לפני המלחמה, הרעיון הקומוניסטי זה שוויון, בין היתר בין נשים לגברים.
אנונימית
ופשעים פרטיים זה לא נקרא זכויות אישה. זכויות זה משהו חוקתי, בארצות הברית מיליוני גברים נשדדים מדי שנה, האם זכויות הגבר שם נמוכות?
אנונימית
לפי מה שביקרתי שם - נשים הן כן במעמד נמוך, לדוגמא ברחובות שם את לא תראי בנות בחושך,
והקומוניזם זאת בדיחה - לא היה שם שום שיוויון בין אף אחד, זה היה דיקטטורה 100%, עם אחלה סיפור כיסוי - תשאלי כל יהודי מברית המועצות,
וחיפוש קצר בגוגל הראה שרוסיה מתחלקת ל2 חלקים עיקריים - עירוניים, וכפריים - אז אם שפר עליך מזלך ונולדת בעיר, הידד,
אבל כפריים שם זה אנשים ממש עתיקים,
ואגב בדקתי ומתו שם 27 מיליון ב2 המלחמות, אז צדקת.
והקומוניזם זאת בדיחה - לא היה שם שום שיוויון בין אף אחד, זה היה דיקטטורה 100%, עם אחלה סיפור כיסוי - תשאלי כל יהודי מברית המועצות,
וחיפוש קצר בגוגל הראה שרוסיה מתחלקת ל2 חלקים עיקריים - עירוניים, וכפריים - אז אם שפר עליך מזלך ונולדת בעיר, הידד,
אבל כפריים שם זה אנשים ממש עתיקים,
ואגב בדקתי ומתו שם 27 מיליון ב2 המלחמות, אז צדקת.
אממ את מדברת על זכויות מבחינה חוקית,
אבל נשים שם נאנסות ומוכות ואין אכיפה על זה^
וזה לא כזה חכמה שהם עשו נשים שוות בתחום העבודה, מתו כ100 מיליון גברים רוסים במלחמות העולם, לא הייתה ברירה.
אבל נשים שם נאנסות ומוכות ואין אכיפה על זה^
וזה לא כזה חכמה שהם עשו נשים שוות בתחום העבודה, מתו כ100 מיליון גברים רוסים במלחמות העולם, לא הייתה ברירה.
טוב יותר חד משמעית, במיוחד בברית המועצות.
רוסיה הייתה המדינה הראשונה להעניק לנשים זכות הצבעה.
בין הנשים הראשונות בעולם שעסקו במדע הרבה מהן מרוסיה וסביר להניח שהראשונה שעשתה דוקטורט הייתה רוסיה.
אחר כך בברית המועצות זה נהיה שווה לחלוטין. יום האישה הבינלאומי נחגג כיום חג לאומי, נשים הרוויחו בדיוק כמו גברים, במלחמת העולם השנייה נשים שירתו בכל התפקידים הקרביים בדיוק כמו גברים.
אם זכויות האדם ברוסיה היו גבוהות, אז זכויות האדם של הנשים ברוסיה היו הכי גבוהות בעולם.
רוסיה הייתה המדינה הראשונה להעניק לנשים זכות הצבעה.
בין הנשים הראשונות בעולם שעסקו במדע הרבה מהן מרוסיה וסביר להניח שהראשונה שעשתה דוקטורט הייתה רוסיה.
אחר כך בברית המועצות זה נהיה שווה לחלוטין. יום האישה הבינלאומי נחגג כיום חג לאומי, נשים הרוויחו בדיוק כמו גברים, במלחמת העולם השנייה נשים שירתו בכל התפקידים הקרביים בדיוק כמו גברים.
אם זכויות האדם ברוסיה היו גבוהות, אז זכויות האדם של הנשים ברוסיה היו הכי גבוהות בעולם.
אנונימית
רע, עדיין יש שם שובניזם ודיכוי נשי.
אם אתה מחפש ממש timeline אני מאמין שגוגל יעזור לך
אם אתה מחפש ממש timeline אני מאמין שגוגל יעזור לך
בברית המועצות נשים אולי עבדו כמו גברים, קיבלו זכות הצבעה (למרות שלא הייתה כזאת הצבעה השלטון פשוט עשה מה שבא לו) וקיבלו פרחים ביום האישה אבל השוביניזם היה מטורף; הציפיה מהן הייתה להיות תמיד יפות ומתוקתקות למצוא בעל טוב עד גיל 20 בערך זה הכי חשוב ולהיות תחת השלטון שלו, יש אפילו את המשפט ברוסית ''אם הוא מרביץ לך סימן שהוא אוהב אותך''
אנונימית
באותו הנושא: