16 תשובות
אמאלה אני מצטרפת לשאלה
שיתנו לנו לאכול מה שאנחנו רוצים ואנחנו ניתן להם!!
תגידי לה שזאת בחירה שלך, ושלא תכנס לך לצלחת.
זה שזה אורך החיים שלה זה מאוד יפה אבל היא לא צריכה להפוך אנשים להיות כמוה.
תגידי לה שאין לה זכות להיכנס לך לצלחת, שאם אי פעם תרצי להפוך להיות טבעונית את תעשי את זה בזמן שלך, אבל גם אם לא היא לא יכולה להכריח אותך או לקרוא לך רוצחת. זו הבחירה שלך, לא שלה.
אם היא ממשיכה תתלונני להורים.
זה ממש חוצפה!
מסכימה לגמרי, זה לא בסדר להיכנס למישהו לצלחת מבחינת צמחונות, טבעונות, כשרות וכו, אומרת את זה בתור צמחונית, זה אולי אורח החיים שמתאים לי אבל לא לכולם ולאף אחד אין את הזכות להיכנס למישהו אחר לצלחת מכל בחינה שהיא.
תגידי לה שזה ממש לא נעים לך ושאת יכולה מבחירה לאכול מה שאת רוצה בדיוק כמו שהיא יכולה.
לא כולם טבעוניים ואת אוכלת את מה שאת אוכלת והיא אוכלת את מה שהיא אוכלת
היא לא יכולה להכריח אותך
שואל השאלה:
^ איך פיצה??? יש בזה גבינה..

וחוץ מזה טעמתי את הסטייק שלה וזה לא הכי טעים.. בלי להעליב מישהו
תנסי את ההמבורגר הצמחוני, ממש טעים
את לא חייבת להתחיל להיות טבעונית ישר, את יכולה לנסות להתחיל כצמחונית
שואל השאלה:
ואיך אתם אוכלים קציצות ברוטב?
או גלידות? אתם קונים את הפרווה המגעילות?

שוב פעם אני לא רוצה להעליב אף אחד ובאמת אני ניסיתי אבל נשברתי אחריי שבוע שההורים שלי לקחו אותי לbbb :(
אבל את לא חייבת, את לא רוצחת.
שואל השאלה:
^^ כן

אבל עדיין לא הבנתי איך לגרום לה להפסיק לחפור שאני רוצחת
שואל השאלה:
תודה ❤

הייתי מביאה לך עוד פרח אבל הבאתי לך אחד ואם אני יביא לך עוד אחד זה עדיין יחשב בתור אחד..
בכללי יש הרבה דברים שטבעונים אוכלים שהם לא פירות אבל תגידי לה שזה רק מעצבן אותך מאשר מעודד אותך לעבור לטבעונות
וואי מה היא רוצה ממך כל אחד והבחירה שלו
KMP
להגיד לה את המשפט הנל:
אני בוחרת לאכול חיות, ואת לא מחליטה עליי, אז אני אמשיך מ<הכניסי את סיבותייך כאן>