התחברות
הרשמה
אני מרגיש שהיחס לנשים לא מכבד (כגבר) אני רגיש מדי?
19 בנובמבר 2021, 17:16
מצב רוח
גוף
משיכה
אינסטגרם
מערכת יחסים
4 תשובות
לא , ואתה צודק
פ
פרנק אושן
לא
ק
קקטוסית מרקדת
אתה צודק בהחלט
T
The Weirdo
לא, אתה רגיש בקטע מהמם והלוואי יהיו עוד עם רגישות כמו שלך!!3>
ג
גלללל
באותו הנושא:
אני חושב שגבר זה יותר טוב מאישה אבל מאוד מכבד בנות, תצאו איתי?
איך יכול להיות דבר כזה גבר שמרגיש שהוא אישה או אישה שמרגישה שהיא גבר!?
אני מרגיש שהיחס לנשים לא מכבד (כגבר) אני רגיש מדי?
אני לא מרגיש שהיחס לנשים צודק (כגבר) האם אני רגיש מידי?
אני לא מרגיש שהיחס לנשים צודק (כגבר) האם אני רגיש מידי?
אני לא מרגיש שהיחס לנשים צודק (כגבר) האם אני רגיש מידי?
היחס של גברים לשיער ערווה - האם גברים אוהבים שיש לנשים שערות ערווה?
מעל גובה 1.88 גבר מתחיל להיות גבוה מדי ביחס לנשים שהן לא גבוהות ?
בנות מה יותר מושך אותכן גבר שמכבד נשים או גבר עם הומור בדיוק בשבילכן?
גבר שלא מכבד את אמא שלו(מסיבה מוצדקת) לא יכבד את האישה שלו?
אם למשל "גבר שלא מכבד את הבחורה שלו הוא לא גבר" אז מה הופך אישה ל "לא אישה?"