15 תשובות
לא
תגדיר יחס
שואל השאלה:
יחס מחפיץ מדי מצד גברים
אנונימי
רגיש?
לא...
אתה יותר אכפתי, הייתי אומרת.
וזה ממש מחמיא...
לא
אבל זה תלוי עם איזה גברים אתה מסתובב
לא לצערנו זאת האמת מי שלא מרגיש ככה דפוקבסיפור הזה
אנונימית
לאא שירבו כמותך ןנאמר אמןן
לא, אתה רואה את המציאות
כן יש בזה משהו רגיש כי אחרים לא היו שמים פס, אבל ממש לא יותר מדי (ובכל מקרה אני לא מאמינה שיש דבר כזה יותר מדי רגש לבן אדם- ככל שהאדם יותר אמפתי ובעל אינטליגנציה רגשית זה רק הופך אותו לאיכותי יותר)
אנונימית
ממש לא כי באמת יש משהו לא בסדר ביחס של בנים לבנות
בנים מתנהגים אלינו כאילו אנחנו בובות שלהם ונותנים לנו ציוניםאו משחק שלהם שצריך להשיג כמה שיותר כדי לצאת גבר
זה לא בסדר
אנונימית
צודק כבל לא בכל מקום
יש ויש
יש כאלה שמחפיצים נשים ויש גם לגברים...
אנונימי
אתה צודק מדי. בלשון המעטה!!!

הדיבור נגד נשים כ"כ מקובל, שהוא משום מה נחשב תקין ומכבד. עיוורון מוחלט.

המיזוגניה מתוקצבת תרבותית ונמצאת בכל מקום.
אתה לא רגיש מידי, אתה יותר מבסדר גמור.
אתה סתם סימפ
חד משמעית לא