3 תשובות
הם אמורים לכתוב הכל, תשאלי את מי שייחסן אותך אני בטוחה שזה במערכת
שואל השאלה:
אני לא יודעת מי חיסן אותי הלכתי להתחסן במרפאה וזה לא כתוב באתר של הרפואה
זה משנה איזה חיסון אני העשה?
Yet
משנה, אבל כשחיסנו אותך הכניסו את הפרטים למערכת (גיל, שם, אם עשית חיסון לפני זה, ואיזה חיסון את עושה עכשיו) אז זה במערכת את צריכה לשאול אני מאמינה שזה כתוב כמו לכולם..