13 תשובות
אולי בתקופה של החודש?
אנונימית
אז תכתוב לה הודעה
אבל אל תצא מתחנן כזה
אבל אל תצא מתחנן כזה
שואל השאלה:
^^ לע לאחרים היא סבבה
^^ לע לאחרים היא סבבה
אנונימי
עדיף לך לפתוח איתה את זה כי לרוב לנתק ככה קשר זה סתם מגעיל
אתה בטוח שהיא הוציאה אותך מהקלוז?
שואל השאלה:
כן. , שמתי לב מההייליט
כן. , שמתי לב מההייליט
אנונימי
אה שיט תשאל אותה על זה אם הכל טוב
תשב לדבר איתה מחר.
תשאל למה היא מתרחקת ממך ומה נסגר
תשאל למה היא מתרחקת ממך ומה נסגר
שואל השאלה:
לא באתי לביס ואני אראה אותה רק בשני לחכות לפנים מול פנים או לכתוב לה בווצאפ
לא באתי לביס ואני אראה אותה רק בשני לחכות לפנים מול פנים או לכתוב לה בווצאפ
אנונימי
עדיף פנים מול פנים
נשמעת הזויה..אל תרדוף אחריה אבל אם הקשר שלכם חשןב לך תחכה עוד קצת ואז תשלח לה הודעה של נגיד "היי מה קורה?" ותראה לאן זה מוביל
שואל השאלה:
כן אבל אני חייב להבין למה , לא מגיע לי ככה
כן אבל אני חייב להבין למה , לא מגיע לי ככה
אנונימי
אל תכתוב לפי דעתי
היא סתם יוצאת קטנונית ובעיה שלה היא הפסידה
היא סתם יוצאת קטנונית ובעיה שלה היא הפסידה
באותו הנושא: