התחברות
הרשמה
לפני חודש התחלתי לקחת רואקוטן ויוצא לי מלא פיצעונים
מלאא מלאא עדיף כבר לא לקחת
לא הבנתי הרופא עור אמר לי לקחת רק לחודשיים אז נו מה למה זה ככה
17 בנובמבר 2021, 23:01
רואקוטן
אקנה
פצעונים
חצ'קונים
תרופות
תשובה אחת
לרוב האנשים בהתחלה יש החמרה במצב ואז שיפור, זה נורמלי. זה שווה את זה, חודש של החמרה בשביל לפחות כמה חודשים עם עור נקי לגמרי
l
lemonwaffles
באותו הנושא:
אמאלה, התחלתי לקחת רואקוטן לפני 3 חודשים ולא קיבלתי מחזור בכל הזמן הזה, מה לעשות?!
התחלתי לקחת רואקוטן לפני שבועיים ואין שיפור
התחלתי לקחת רואקוטן לפני שבועיים ועוד לא התחלתי להרגיש כלום (אין יובש ואין כלום)
התחלתי לקחת רואקוטן וזה לא עוזר... יורדים עליי
התחלתי לקחת גלולות למניעת הריון לפני חודש...אני לא כל כך מבינה בזה פשוט התחלתי לקחת
זמן ההשפעה של ראוקטן - התחלתי לקחת רואקוטן לפני שבועיים, כמה זמן עד שהפצעים יעברו?
לפני שבוע עשיתי ספטום, והיום התחלתי לקחת רואקוטן זה ישפיע על העגיל?
לפני שבוע התחלתי לקחת רואקוטן ואני כבר רואה שיפור הגיוני?
התחלתי לקחת רואקוטן לאקנה והתחילו להיות לי כאבי גב כאלה וזה מתגבר באימונים זה קשור?
רק לפני יומיים התחלתי לקחת רואקוטן,וממש התחילו לצאת לי מלא פצעים שלא היו קודם..מה זה?זה החמרה?
התחלתי לקחת רואקוטן לפני חודשיים, יכול להיות שזה פוגע לי במחזור?