9 תשובות
אממ גם וגם:/
זה לא שאני משקרת הם פשוט מאוכזבים ממני גם ככה וככה
פעם ככה ופעם ככה... בהצלחה
ילד טוב ההורים גאים בי וגם מאוכזבים
שואל השאלה:
אתם יכולים לפרט?
אתם יכולים לפרט?
אנונימית
אני לא הייתי בת טובה לדעתי
הייתי מרדנית בטירוף פרשתי מבית ספר אבל אף פעם לא הסתבכתי, אף פעם לא שתיתי, עישנתי, או יצאתי מאוחר, עם כמה שאני עצלנית ולא תורמת בשיט לבית אני עדיין עובדת מגיל 16 ומתעסקת בעניינים שלי, ההורים שלי נתנו לי חופש בחירה לעשות מה שאני רוצה עם החיים שלי, וסמכו עליי שאני אעשה מה שאני רוצה ושמו עליי את כל האחריות על החיים שלי והתערבו כמה שפחות
חינכתי את עצמי ואף פעם לא התדרדרתי לחרא, אז לא יודעת ממש אם הם שמחים עם איך שיצאתי, אבל מאוכזבים הם לא, הם מאמינים לי שאני אצליח לחזור לסיים בית ספר ולעשות משהו עם החיים שלי
והם גאים בי על הדברים החיוביים שעשיתי ופחות מסתכלים על הנפילות
הייתי מרדנית בטירוף פרשתי מבית ספר אבל אף פעם לא הסתבכתי, אף פעם לא שתיתי, עישנתי, או יצאתי מאוחר, עם כמה שאני עצלנית ולא תורמת בשיט לבית אני עדיין עובדת מגיל 16 ומתעסקת בעניינים שלי, ההורים שלי נתנו לי חופש בחירה לעשות מה שאני רוצה עם החיים שלי, וסמכו עליי שאני אעשה מה שאני רוצה ושמו עליי את כל האחריות על החיים שלי והתערבו כמה שפחות
חינכתי את עצמי ואף פעם לא התדרדרתי לחרא, אז לא יודעת ממש אם הם שמחים עם איך שיצאתי, אבל מאוכזבים הם לא, הם מאמינים לי שאני אצליח לחזור לסיים בית ספר ולעשות משהו עם החיים שלי
והם גאים בי על הדברים החיוביים שעשיתי ופחות מסתכלים על הנפילות
גם וגם
אני אפרט,
אני לא הילדה הכי טובה אבל אני גם לא הכי רעה אני כן מקשיבה להורים אבל יש פעמים לא מעטות שגם לא ואני לא תמיד מסכימה עם מה שההורים שלי אומרים וזה יוצר ריב ומצד שני אבא שלי אומר לי מלא פעמים שהוא גאה בי שאני חזקה ויש לי דעות ואני לא רובוט והוא תמיד אומר שגם יש לי עתיד שזה משהו שלא שומעים הרבה עלי לול
אני אפרט,
אני לא הילדה הכי טובה אבל אני גם לא הכי רעה אני כן מקשיבה להורים אבל יש פעמים לא מעטות שגם לא ואני לא תמיד מסכימה עם מה שההורים שלי אומרים וזה יוצר ריב ומצד שני אבא שלי אומר לי מלא פעמים שהוא גאה בי שאני חזקה ויש לי דעות ואני לא רובוט והוא תמיד אומר שגם יש לי עתיד שזה משהו שלא שומעים הרבה עלי לול
שואל השאלה:
ההורים שלי חושבים שאני ילדה טובה
ואמא שלי כן דואגת לע וזה והיא כן ערנית לגביי
פשוט יש דברים שאני לא מספרת ואחרי שה נלחצת שהם מגלים וזה
ויכול להיות שזה סתם דברים של גיל ההתבגרות אבל כל פעם אני נלחצת ממש
ההורים שלי חושבים שאני ילדה טובה
ואמא שלי כן דואגת לע וזה והיא כן ערנית לגביי
פשוט יש דברים שאני לא מספרת ואחרי שה נלחצת שהם מגלים וזה
ויכול להיות שזה סתם דברים של גיל ההתבגרות אבל כל פעם אני נלחצת ממש
אנונימית
ילדה רעה מאוכזבים ממני וגם יש לי הפרעה נפשית
באותו הנושא: