4 תשובות
תרגולים
לרוב תרגולים לבגרויות. החל ממאי כמעט לא באים כבר לבית ספר חוץ מלמתכונות ולבגרויות, יש תגבורים רק אך הם לא חובה.
הרוב זה תירגולים אבל יש קצת בית ספר רגיל גם ממה שאני זוכר
הרוב זה רק חזרה ותרגולים לבגרויות והשלמת חומר במידה ולא סיימתם אותו