5 תשובות
אם את לא חושבת שתעמדי בזה אז תרדי, זה גם סתם יכול להיות מלא לחץ מצטבר ומיותר בקצב הזה תעשי מה שיעזור לך
את יכולה לקבל ציון טוב ב5 אם תעשי ש.ב, אולי תקחי מורה פרטית?
אם את לא מבינה משהו בשיעור את שואלת אותה באותו רגע? את יכולה לבקש ממנה פרטני?
לא לרדת
לקחת תגבור או מורה פרטית
לפי מה שאת אומרת, כשאת משלימה את החומר את כן מבינה אותו. העצה שלי-לבקש מהמורה להאט קצת אם זה אפשרי, לעשות ש.ב, ודווקא כשלא מבינים את החומר שה הכי חשוב לעשות ש.ב כי אז את עוברת על החומר וכו', אולי גם לקחת מורה פרטית אם זה מתאפשר, ולתרגל כמה שאפשר. לפני מבחן לעבור שוב על החומר, לתרגל מלא ולעשות את המבחן בצורה שקולה
הכי טוב זה לנסות אם מרגיש שקשה תמיד אפשק לרדת לארבע יחידות, אבל לא לוותר כי אין כוח