5 תשובות
כמובן..
יאו אני בשוק שאני לא היה
אבל אני בת
אנונימית
לא
אנונימי
לא. אנחנו בני אנוש נוראים ששומרים את הרגשות בתוכנו ואנחנו תמיד אכזריים לא משנה מה. חסרי רגשות.


ברור שכן.
אנונימית