5 תשובות
כמובן..
יאו אני בשוק שאני לא היה
אבל אני בת
אבל אני בת
אנונימית
לא
לא
אנונימי
לא. אנחנו בני אנוש נוראים ששומרים את הרגשות בתוכנו ואנחנו תמיד אכזריים לא משנה מה. חסרי רגשות.
ברור שכן.
ברור שכן.
אנונימית
באותו הנושא: