9 תשובות
לא מטומטם בכלל, מחשבה הגיונית
למה שתחשבי שהוא מטומטם לעזאזל, הוא פשוט מעוצבן על האמא משום שאין סיבה לזריקה
שואל השאלה:
היא לא זרקה, היא מסרה לאימוץ, ויש סיבה, לא היה לא כנראה כסף ויכולת לגדל ילד.
היא לא זרקה, היא מסרה לאימוץ, ויש סיבה, לא היה לא כנראה כסף ויכולת לגדל ילד.
אנונימית
זה לא מטומטם זה ממש נורמלי את לא במקום שלו אז אולי לא בהכרח תוכלי להבין אותו, אבל זה עדיין הגיוני שאמא שלו פשוט לא רצתה אותו מסיבה מסוימת, גם חוסר בכסף זה סיבה לא לרצות ילד.
יש הרבה סיבות למסירה, אל תשפטי אותו
יש נשים שמוסרות מהסיבות שכתבת ויש גם כאלה שפשוט לא רוצות אז הן מוסרות
אני חושבת שרוב הילדים שהם מאומצים חושבים ככה וזה ממש הגיוני
אני חושבת שרוב הילדים שהם מאומצים חושבים ככה וזה ממש הגיוני
שואל השאלה:
אם לא הייתה רוצה אותו הייתה עושה הפלה.
אם לא הייתה רוצה אותו הייתה עושה הפלה.
אנונימית
ממ יש מלא מקרים שהן לא עושות הפלה אבל גם לא רוצות אותו
אבל עדיין לא משנה הסיבה בנאדם שהוא מאומץ תמיד תעלה לו המחשבה של למה הם לא רצו אותי
אבל עדיין לא משנה הסיבה בנאדם שהוא מאומץ תמיד תעלה לו המחשבה של למה הם לא רצו אותי
זה לא כזה פשוט, יש נשים שמעדיפןת לא לעשות הפלה מהסיבות שלהן וגם זו זכותן. זה עדיין מחשבה הגיונית ממש.
באותו הנושא: