22 תשובות
100מם זה נשמע כמו קונצרט (רציני)
מושלם
ואו איזה כישרון
שואל השאלה:
חח תודה לכולם!
חח תודה לכולם!
וואו מהמםם
חמוד
אנונימית
מקסים
מהמם
למה אתם משקרים זה נשמע כאילו הוא פשוט לחץ על הפסנתר סתם ככה זה בכלל לא מאוזן
אנונימית
וואי באמת שמהמם
אני מצטערת אם זה יפגע או משהו, אבל אני לא ממש הבנתי את המנגינה, וזה הרגיש לי קצת כמו באלגן. אבל אולי זה בגלל שזאת הקלטה קצרה והיה קשה לשמוע :)
היא כה יפה ומדהימה
אתה צריך להופיע יום אחד בקונצרטים, אתה באמת אומן שמשקיע בטירוף
אתה צריך להופיע יום אחד בקונצרטים, אתה באמת אומן שמשקיע בטירוף
נדיר יואוו
ממש יפה
שואל השאלה:
1.יכול להיות שבאמת יצאתי קצת מהקצב, אני מתאמן על זה (:
2.זה חלק קטן משיר שאני לומד.
3. כשאסיים ללמוד אותו אוכל לשלוח לפה.
4. הקישור לא עובד יותר כי הוא פג אחרי שעה
1.יכול להיות שבאמת יצאתי קצת מהקצב, אני מתאמן על זה (:
2.זה חלק קטן משיר שאני לומד.
3. כשאסיים ללמוד אותו אוכל לשלוח לפה.
4. הקישור לא עובד יותר כי הוא פג אחרי שעה
גם לי^^
אנונימי
שואל השאלה:
החלפתי קישור^
החלפתי קישור^
מהמם
כאילו אני לא מבין בזה אבל זה נשמע לי כזה בלי קצב מבולגן כזה לא יודע
אבל אני לא מבין בזה עזוב
אבל אני לא מבין בזה עזוב
אני היחידה שהקישור לא עובד לה?
איך החלפת אם היית מחליף היה מופיע בעריכת היסטוריה.
עריכה:עכשיו ראיתי שהחלפת
עריכה:עכשיו ראיתי שהחלפת
אנונימי
באותו הנושא: