13 תשובות
שואל השאלה:
^^^השיר הראשון שניגנתי בהתחלה זה השיר עד מחר של אביתר בנאי (כולל האקורדים של השיר) ובחצי הדקה השנייה ניגנתי אקורדים של שיר שאני בעצמי לא זוכר איך קוראים לו.
מדהים
כל הכבוד
J0y
יפה מאוד
האהבתי תמגדל לגן מאחוריך
שואל השאלה:
שו מגדל?
סבבה
(::
ממש יפה
ממש טוב
איזה שיר זה? לא זיהיתי
אנונימי
טוב מאוד רק יש אקורדים שכשהעברת את הידים לקח לכה קצת יותר זמן תתאמן עליהם עוד קצת וזה יהיה ממש טוב
שואל השאלה:
כן אני יודע, אני צריך להתאמן על זה עוד, תודה.
ואו זה ממש יפה
יפה מאוד
מגדל לגו סליחה
באותו הנושא: