4 תשובות
זה לא הכי טוב אבל זה גם לא הכי גרוע ..
בקיצור זה סבבה :) :)
בקיצור זה סבבה :) :)
זה סבבה
בטריגו כל טעות קטנה משנה את כל התרגיל
בטריגו כל טעות קטנה משנה את כל התרגיל
לא טוב אבל זה טריגו אז זה מובן אני הייתי מקבלת פחות כל עוד זה עובד זה מושלם
לדעתי זה לא ציון טוב וכדאי לנסות להשתפר, אבל זה כמובן תלוי בכמה למדת והשקעת לקראת המבחן הזה, והאם את מרוצה מהציון בעצמך. כך או כך יש עוד לאן לשאוף, תחזרי על הנושא הזה ותתרגלי אותו יותר ומאמין שתסתדרי. בהצלחה!
באותו הנושא: