6 תשובות
אמורים לצרף אותך לקבוצת וואצאפ
אוף בא לי גם הם לא חוזרים לאף אחד אצלנו זה ממש מעצבן
אוף בא לי גם הם לא חוזרים לאף אחד אצלנו זה ממש מעצבן
אני גם רציתי(': זה היה החלום שלי
אצלנו זה ממש היום התחיל ועבר איזה חודש ככה מאז שאמרו מי התקבל
אצלנו אמורים להתחיל החודש, יש לי שאלה קטנה מתי נולדת כי אותי קיבלו לקורס ואז הם דחו את ההשתתפות שלי לשנה הבאה כי נולדתי ב-26 לאוגוסט וזה מעל ארבעה חודשים מסיום הקורס
שואל השאלה:
נולדתי ב11.3
נולדתי ב11.3
אנונימי
אה אז לא יעשו לך בעיות כנראה
באותו הנושא: