6 תשובות
לא
תחטאי עד שהוא יחלים
תחטאי עד שהוא יחלים
גם לי יש חח
אין טעם לחטא יותר מפעמיים שלוש ביום, והייתי ממליצה לך לשים גם משחה
אין טעם לחטא יותר מפעמיים שלוש ביום, והייתי ממליצה לך לשים גם משחה
פשוט תמרחי בפנטן פלוס כל כמה שעות
שואל השאלה:
^^
חחחחחח בעיקרון אני כן שמה משחות וזה פשוט עניין אותי לדעת אם יהיה איזשהו שינוי אם אני אחטא יותר משלוש פעמים כי אמרו שהכי טוב זה מי מלח
^^
חחחחחח בעיקרון אני כן שמה משחות וזה פשוט עניין אותי לדעת אם יהיה איזשהו שינוי אם אני אחטא יותר משלוש פעמים כי אמרו שהכי טוב זה מי מלח
אולי את לא מנקה נכון? תנסי אולי שמישהו אחר ינקה לך יסודי יותר
ולא חושבת שאת צריכה יותר מ3 פעמים, פשוט תמשיכי לחטא וזה כבר יעבור תוך יומיים-שלושה
ולא חושבת שאת צריכה יותר מ3 פעמים, פשוט תמשיכי לחטא וזה כבר יעבור תוך יומיים-שלושה
אנונימית
שואל השאלה:
^^
חח תודה לכל מי שענה , היה צריך לטפל בזה קצת יותר מחיטוי בגלל שזה היה כבר חמור אז הרופא הוציא את המוגלה , בכל מקרה תודה למי שענה 3>
^^
חח תודה לכל מי שענה , היה צריך לטפל בזה קצת יותר מחיטוי בגלל שזה היה כבר חמור אז הרופא הוציא את המוגלה , בכל מקרה תודה למי שענה 3>
באותו הנושא: